nadja84

Direktlänk till inlägg 12 februari 2018

hej igen

Av Nadja - 12 februari 2018 17:54

hej idag har jag jobbat och målat våran  saker som vi gjorde av lera och sen åt jag pasta med kyckling och ketchup. 


sen målade jag nya bilder på teckning.

 sen städade jag min lägenhet och gjorde det fint.


nu innan jag skrev detta kollade jag på mina favoriter jona och jocke de är den bästa för mig,


snart ska jag kolla på min andra favorit samir och sigrid


sen ska jag tar det lugnt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nadja - 31 mars 2019 21:48


Hej jag har inte vart inne på den på flera månader för jag har en till blogg som jag gillar också och det är nouw och jag heter lyckligtjej1984 där och jag bor inte i Gbg längre så ni vet och jag saknar Gbg mycket och hoppas på får flytta tillbaka ti...

Av Nadja - 16 februari 2018 08:16

     hej jag vill berätta om 2 underbara dagar 2011 den bästa sommaren.  jag var på konsert på slottskogsvallen och lyssnade på roxette och det var roligt att  lyssna på dom  för  jag gillar  dom sen jag var mindre. jag har lyssnat på roxette 2 ...

Av Nadja - 15 februari 2018 08:05


  jag har stor idol i mitt liv som jag kommer alltid har honom i mitt hjärta  och hans musik lever fortfarande. jag vet lite om honom. jag var på hans sista svenska konserten  i gbg i ullevi. det var jätte roligt vara på konserten med min komp...

Av Nadja - 13 februari 2018 20:46


  jag har jobbat och målat  många bilder  igår och idag och den bilden  gjorde jag igår  valde den för den är viktigt kärlek är viktigt  och kärlek har inte regler man har rätt att vara homosexuel och bisexuel spelar inget roll vilken läggning m...

Av Nadja - 11 februari 2018 23:00


  hej jag  är glad  tjej som är nykär just nu  jag älskar mina vänner och en speciell kille,   han finns för mig. han kom som en vind när jag behöver någon  allt kärlek är bra tex mamma pappa syskon  vänner  sina idoler   äär mer gla...

Presentation

jag glad tjej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards